april 20, 2024

Round Up: Recensies staan ​​op Nintendo Switch Sports

Deze week markeert de release van Nintendo Switch-sporten – Volg populair Wij sporten Het spel werd uitgebracht in 2006.

De nieuwste inzending brengt zes sporten samen bij de release en stelt spelers in staat om er zowel lokaal als online van te genieten. Als je Nintendo Life vandaag al gebruikt, heb je waarschijnlijk het beoordelingsproces al gezien, omdat de online functionaliteit nog niet van kracht is geworden.

Dat weerhield andere verkooppunten er niet van om hun recensie een cijfer te geven, dus met dat in gedachten, hier is een rapport over enkele van de recensies tot nu toe. Houd er rekening mee dat een van deze beoordelingen ook nog in uitvoering is.

beginnen met IGNgaf het spel 7/10 sterren – en merkte op hoe het het plezier van Wii Sports terugbracht, maar uiteindelijk ontbrak het aan diepgang:

“Nintendo Switch Sports, zoals Wii Sports en Wii Sports Resort ervoor, kan het beste worden gespeeld als een gezelschapsspel, opgesplitst voor elke bijeenkomst die een snelle injectie van plezier en actie nodig heeft. Hoewel de schaarse mix van oude en nieuwe sporten varieert in kwaliteit, zet Switch Sports zich in voor Vrijwel een landing op wat zijn voorgangers zo gedenkwaardig maakte: intuïtieve bewegingsbediening, de mogelijkheid om een ​​groep mensen gemakkelijk in beweging te krijgen, en geweldige menumuziek die misschien gewoon in je de hele dag met mijn hoofd. Gewoon niet doen. Ik verwacht niet dat ik er veel tijd mee zal doorbrengen. voordat de grootmoeder weg is.’

NME Switch Sports gaf het vier van de vijf sterren – en legde uit hoe moeilijk het was om ruzie te maken met de waarde van het spel:

Nintendo Switch-sporten Brengt met zelfvertrouwen een liefdevolle streak naar moderne platforms. Hoewel sommige van de kleinere spellen een beetje zwakker zijn dan andere, zorgen sommige geweldige premium spellen – namelijk Chambara en voetbal – voor een uitzonderlijk goede tijd. beste tot nu toe, Nintendo Switch-sporten“£31 goedkoper dan de meeste Nintendo-spellen, dat soort waarde is moeilijk te betwisten.”

Dexerto Het werd met hem meegenomen en gaf het een 8,5 uit 10:

“Nintendo Switch Sports doet het onmogelijke – het bouwt op slimme manieren voort op Wii Sports, creëert een remake voor een nieuwe generatie en blaast tien jaar lang leven in inactieve competities. Het is een meesterwerk voor de Switch en gemakkelijk een van de beste platformgames – als… je vrienden hebt om mee te spelen.’

Wccftech Was niet echt onder de indruk van het geven van de game een 6,5 op 10:

“Nintendo Switch Sports is een leuke en nostalgische game die goed opgewaardeerde beelden en goed uitgevoerde bewegingsbesturing biedt, maar er zijn er gewoon niet genoeg. Met zes magere sporten (waarvan er slechts twee iets echt nieuws op tafel brengen) en nogal wat van de extra’s, deze functie zal waarschijnlijk niet lang om je aandacht strijden.”

En GameSpot-recensie voor Het is nog steeds in uitvoering, maar is momenteel 7 op 10 lager:

“Een lange tijd alleen spelen was saai en eentonig, en de afwezigheid van sommige singleplayer-modi was een enorm overzicht. Maar Nintendo Switch Sports is een geweldige multiplayer-game die, meestal, iedereen uitnodigt om een console en verwijder zijn ledematen. Het heeft zijn problemen, maar het vervaagt wanneer je andere mensen hebt om mee te spelen die vreugdevol teen-tot-teen gaan in virtuele sporten. Net als bij de originele Wii Sports, vindt Nintendo Switch Sports schoonheid en plezier in eenvoud. Bowlen is geweldig. Beter dan echt bowlen.”

Dus, schrijf je je deze week in voor een Nintendo Switch Sports-game? Laat hieronder een reactie achter.