april 25, 2024

Hori Split Pad Pro bijlage review: ik ben geen bijlage

Je kent waarschijnlijk al Hori’s Split Pad Pro van $ 59,99, die de Joy-Con-controllers van Nintendo Switch opnieuw verbeeldt alsof er in de sportschool is ingebroken. Hori lanceerde de console Een paar jaar geleden zij aan zij Duivel X Machina. Het is ontworpen voor mensen met grote handen, of beter gezegd, iedereen wiens hand strak aanvoelt met behulp van de ingebouwde bedieningselementen van de Switch. Net als de Joy-Cons schuift de Split Pad Pro over de zijkanten van je Switch, maar hij is twee keer zo breed en dik en heeft ergonomische handgrepen en lijnen. Elke knop, trigger en stick is groter en daardoor makkelijker te bedienen. Met deze veranderingen voelt de Switch aan als een compleet andere (en betere) console om onderweg te spelen.

Sinds zijn debuut eind 2019 heeft Hori verschillende kleuren uitgebrachtDeze week lanceerde het bedrijf echter een gloednieuw accessoire. Het wordt de Split Pad Pro Attachment genoemd, die Joy-Con-achtige gamepads combineert met een bekabelde USB-aansluiting waardoor ze kunnen worden gebruikt met je Switch terwijl deze is gedockt.

De hoofdtelefoonaansluiting is aan de onderkant van het accessoire gemonteerd, met knoppen om het volume in de buurt te regelen.

De faciliteit is licht op extra functies om te overwegen De prijs is $ 79,99, om u de mogelijkheid van bedrade bediening te geven. Het biedt een koptelefoonaansluiting en er zijn knoppen om het volume aan te passen of de koptelefoonmicrofoon te dempen, als die er is. Dat is echt de volledige marge van dit nieuwe pakket en, vreemd genoeg, kan de bijlage niet apart worden gekocht.

Er is weinig reden voor huidige Split Pad Pro-bezitters om zich gedwongen te voelen door de faciliteit, maar het is veel aantrekkelijker voor nieuwe kopers. Hoewel als u meer tijd besteedt aan het onderweg gebruiken van de Switch in plaats van aan het dock, ik zou aanraden om gewoon de gamepads te kopen om wat geld te besparen. Voor zo’n kostbaar accessoire is het beperkt nodig om via een kabel op de adapter te worden aangesloten, om nog maar te zwijgen van het feit dat de hoofdtelefoon een andere kabel heeft tussen jou en de tv. En afhankelijk van je gaming-setup, is een kabel van ongeveer 3 meter misschien niet lang genoeg.

Hori zou waarschijnlijk het juiste argument aanvoeren dat het prijskaartje van $ 79,99 overeenkomt met de kosten van het kopen van een set Joy-Con-controllers. Maar dat gezegd hebbende, de Split Pad Pro zelf is ernstig aangetast in termen van functies in vergelijking met Nintendo’s Joy-Con. Ze kunnen niet draadloos werken (zoals in, terwijl ze zijn losgekoppeld van je adapter), en ze missen gerommel, NFC voor de Amiibo en gyroscopisch richten voor games die dit ondersteunen. (Hoewel elk een paddle aan de achterkant heeft die kan worden verplaatst wanneer deze rechtstreeks op je schakelaar is aangesloten.) Wat de aanpassing betreft, kan de paddle op de linker gamepad worden toegewezen aan elke functie op de linker Split Pad Pro, behalve de min en knoppen. Schermopname. Het is vergelijkbaar aan de rechterkant, met alleen de plus- en home-knoppen weggelaten.

Ondanks zijn precaire waarde, geniet ik echter van het gebruik van de Split Pad Pro-extensie – grotendeels vanwege hoe geweldig het is om te gebruiken. Als je dat wil Nintendo Switch Pro draadloze controller Zoveel als ik, emuleert deze Hori-console het goed als een comfortabele gamepad van normaal formaat. De analoge sticks, triggers en knoppen op de Split Pad Pro voelen net zo responsief aan als de Nintendo, met als bijkomend voordeel (of ergernis, afhankelijk van de persoon) dat ze bedraad zijn en nooit hoeven te worden opgeladen.

Hori Split Pad Pro-accessoire

De Split Pad Pro blijft een prima koop, met grote knoppen en ergonomische handgrepen.

Hori Split Pad Pro-accessoire

Het bevestigingssnoer is ongeveer 3 meter lang, wat al dan niet geschikt is voor uw gaming-opstelling.

Vreemd genoeg vond ik het ook leuk om het als pc-gamepad te gebruiken om games te spelen zoals elden ring. Met dat speelgoed vond ik het niet erg dat dit product niet trilde. Steam herkende het meteen, en als je voorbij enkele gezichtsknoppen kunt komen die niet overeenkomen met wat er op het scherm staat, is dat een naadloze ervaring – althans wat betreft de bedieningselementen. Hoewel de faciliteit het volume in Windows kan verhogen of verlagen, werkt audio-traversal met de hoofdtelefoonaansluiting niet. Het is moeilijk om dit een productfout te noemen die meer betekent dat het een Switch-accessoire is, maar het is toch teleurstellend.

Telkens wanneer ik de Split Pad Pro-bevestiging aan de mensen in ons kantoor laat zien, wordt het aanvankelijke genot verward wanneer ik de prijs uitleg en hoe klein de faciliteit zelf is. Het zou een iets ander verhaal zijn als Hori het naast Split Pad Pro zou opnemen voor een lager prijsverschil. Maar zoals het er nu uitziet, is de Split Pad Pro het enige essentiƫle aspect van deze bundel, niet de bijlage.

Fotografie door Cameron Faulkner/The Verge

READ  Laminar Research lanceert X-Plane 12 Early Access