april 25, 2024

Het resultaat van een betere Call Saul kreeg goede recensies voor AMC

Bob Odenkirk

Bob Odenkirk
afbeelding: Greg Lewis (AMC/Sony Pictures Television)

met het einde Het beste van Saul op aanvraagVince Gilligan en Peter Gould kunnen stoppen Albuquerque intimidatie Met hun publieke propaganda om de wet te overtreden en corruptie. Maar aan het eind van de dag, Saul Hij heeft nooit dezelfde gepassioneerde, luide en onaangename fan opgehitst als Jammerdus misschien daars Minst om je zorgen over te maken. Het internet doordrong de vroege jaren 2000 niet met domme memes van een man met een porkpie-hoed die verklaarde dat hij degene was die aanklopte. dat deed je niet Fancampagnes zetten aan tot seksisme wie welke De showmaker voelt zich er nog steeds slecht over. Kortom, Rhier misschien Het wordt geen standbeeld van de beruchte ambulance voor de rechtbank.

Voor iedereen Harde argumenten van Bob Odenkirk door de jaren heen, Saul Begin Mainstream gekraakt Op dezelfde manier als voorheen. Wat kan? op het moment van zijn einde, Jammer het was fendiNg van overdreven denkstukken die het de beste tv-show ooit noemen. JammerDe dwaze kleine advocaat over de advocaat die op de show ronddoolde, kon die verwachtingen niet waarmaken, zelfs niet toen hij stilletjes naderbij kwam Overschrijden zij.

Toch waren de kijkcijfers van de show best goed, man.

Volgens het AMC is de finale Het beste van Saul op aanvraag Het was de best bekeken aflevering van het seizoen, met meer dan 1,8 miljoen kijkers Jimmy McGill’s laatste groovy horloge is in de lucht. Dit was het hoogste aantal kijkers dat de show had ontvangen sinds het einde van seizoen 3, uitgaande van de theorie Michael McCain was waarschijnlijk de rattenvanger in de show, die de fluit blies en fans naar AMC dreef. Het beste van Saul op aanvraag Het stond ook op de derde plaats in de algemene beoordelingen in kabelshows voor volwassenen, achter Yellowstone En de lopende dood.

De show was ook goed in uitzendingwaar is ze “Het was de nummer één overnameverhuizer in de geschiedenis van AMC+”, schreef de publicist van AMC. aF Natuurlijk omvat de geschiedenis van het AMC+ generaties, zelfs eonen, nadat het twee jaar geleden volledig werd gelanceerd. het belangrijkste, Desondanks keken meer dan vier keer zoveel kijkers naar de finale op AMC+ op de dag dat deze werd uitgezonden Van het kijken naar de seizoenspremière in het voorjaar. het netwerk ook erkennen die periode Saul Erg populair, maar niet ingehaald de levende dodenShow zal, net als zijn titulaire personages, nooit sterven.

Al met al is dit goed nieuws voor iedereen die denkt dat AMC dat is Een van de laatste bolwerken van goedheid volwassen tv op de primaire kabel. Als AMC of FX HBO trektWe zullen alleen zijn.

READ  Christopher Nolan over waarom Robert Pattinson geen deel zal uitmaken van de cast van Oppenheimer, ondanks zijn invloed op de film Deadline